TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA ETR
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem, w skrócie Komenda.
Główny budynek jest przy ulicy Jagiellońskiej 32 w Zakopanem.
Kierownikiem Komendy jest Komendant Powiatowy Policji w Zakopanem
inspektor Piotr Dziekanowski.
Komendant jest organem administracji rządowej na terenie powiatu tatrzańskiego.
Komendant kieruje Policją na terenie powiatu tatrzańskiego.
Policja jest umundurowaną i uzbrojoną formacją. Policja służy społeczeństwu.
Zadania Policji to ochrona bezpieczeństwa ludzi oraz utrzymywanie porządku publicznego.
Komenda składa się z wydziałów.
Każdy wydział zajmuje się innymi sprawami.
W Komendzie pracują funkcjonariusze Policji oraz pracownicy cywilni.
Komendzie Powiatowej Policji w Zakopanem podlega Komisariat Policji w Bukowinie Tatrzańskiej, który swoim działaniem obejmuje teren Gminy Bukowina Tatrzańska
Zgłoszenia o przestępstwach i wykroczeniach należy składać w najbliższej jednostce Policji.
Kontakt:
-
możesz do nas napisać list i wysłać na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem, ulica Jagiellońska 32, 34-500 Zakopane
-
wysłać email na adres: kpp@zakopane.policja.gov.pl
|
|
- zadzwonić na numer telefonu:
+48 47 83 47 400
-
użyć platformy ePUAP:
/kpp-zakopane/SkrytkaESP
Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej Komendy:
https://zakopane.policja.gov.pl
oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego Policji w Zakopanem (BIP): http://bip.zakopane.kpp.policja.gov.pl/
Komenda jest otwarta:
poniedziałek-piątek 7:30-15:30